ut med skiten kvar blir blir eliten!

ååh står du här och tickar din sexbomb? (;  haha
nej men seriöst nu är vi fan tillbaka- två sötnosar i en jävla smäll de ni :)
vanessa är tillbaka i fosterland med en jävla brun bränna som man är ngt avis på.
tror jag  får dra mig mot solarieöarna haha nej men skämt o sido så finns ju faktiskt brun utan sol eller hur tjejer (;? men jag fick en Edy Hardy keps av henne så jag är överlycklig! hihi
idaaaag har vi haft chillnation det vill säga gamla fjortis mjukisbyxor och pappas tröja med håret i en jävla stor trasslig bulle på huvudet. Laddade vi upp med skvaller o en jävla massa prat om allt o alla haha känn dig träffad lille vän (;
Mot kvällningen blir det mys hos vanessa eller bus på annat håll. Det beror helt på vår energi, tid och lust.
Puss i ljumsken som vi brukar säga haha ! / Tove & Vanessa




Kommentarer
Postat av: martin

ni e fan knäppa :D

2009-07-19 @ 17:01:27
Postat av: t

hahahaha du ut med packet ;)!

2009-07-21 @ 15:01:02
URL: http://tjillagalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0